Η Venos Farm δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων της και στην ικανοποίηση των πελατών της. Δεδομένου ότι όλα τα προϊόντα μας είναι νωπά (φρέσκα) τρόφιμα, δεν είναι δυνατές οι επιστροφές για λόγους υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων.
1. Επιστροφή Προϊόντων
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για κανένα προϊόν, εκτός αν υπάρχει αποδεδειγμένο λάθος από την πλευρά μας (π.χ. λάθος προϊόν στην παραγγελία).
Σε περίπτωση προβλήματος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει εντός 24 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας.
Για να εξεταστεί το αίτημα, απαιτείται φωτογραφική τεκμηρίωση και λεπτομερής περιγραφή του προβλήματος.
2. Διαδικασία Αντικατάστασης σε περίπτωση λάθους
Εάν παραλάβετε λάθος προϊόν, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο venosfarm@gmail.com ή στο τηλέφωνο 2665022669
Στείλτε φωτογραφίες του προϊόντος και την απόδειξη αγοράς.
Εάν επιβεβαιωθεί το λάθος από την εταιρεία μας, θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή πίστωση για μελλοντική αγορά.
3. Ακυρώσεις Παραγγελιών
Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν μόνο πριν την αποστολή τους.
Εφόσον η παραγγελία έχει αποσταλεί, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης ή επιστροφής.
📌 Για περισσότερες πληροφορίες ή απορίες σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών, επικοινωνήστε μαζί μας στο venosfarm@gmail.com